Tjenare tjenare

2012-09-22 - 22:58:27 →


Idag så har jag käkat tacos med jonas hans farmor &farmor och hans gammelfarmor och hans mamma! Det var trevligt och så sjukt intressant att höra om andras liv ! Det är också jävligt facinerande (stavas) att se på bilder hur folk ändras också!!
Men nu iallafall så HAHHA
Förut så hade Magnus Emma sett oss på lindemarken berättade mamma till oss och tydligen så hade Jonas gått lite framför oss så mamma frågade han
- var Moa dum mot dig igår?:)
Jonas-..vaa?
Mamma- ja eftersom du gick framför, var hon elak så du inte fick gå med dom?
Jonas- men jag hade chinos på mig! :)
Vi-HAHAH VAA?!
Han- :)?

Bakom flötet är orden!

Hah och nyss så kom vi hem lite senare än vad jag sa till mamma så jag kom helt Spontant på värsta sången med "vart bor du lilla råttan" melodin
Hej min lilla mamma
förlåt att jag är sen
Vi åkte inte hem med detsamma
det vart lite problem

Baam

nu till gårdagen! Hahahah den dagen alltså..
Ja slutade kvart över två och åkte hem 2 sen så gick Jonas och jag till tåget för att åka med papola och Alexandra, och ut ur tåget som kom Fröding och typ vafan ska ni in i tåget?.. Och så stod han och Jonas och pratade med varandra genom dörren och typ öppnade den varje gång den stängdes haha, och på tåget så fanns det inga platser så jag satte mig på en sak man typ spänner fast barnvagnen i eller nått men den stack rakt in i röva så jag typ panik-ställde mig upp och bah aaah!
Sen fick jag stå resten av resan och höll på spy! Haha
Sen när vi kom dit så gick vi på marknaden och kände den ljuva doften utan brända mandlar,munkar,godis och allt så vart ashungrig så jag käkade kycklingtallrik på kebabhuset! Svär dom har bästa pommes jag någonsin smakat! Om man skulle blanda dom med picassos kyckling skulle man mmmmh hehe finns inget passande ord!
Iallafall så gick vi där träffade Frida och Guuud va häftigt det var att känna på hennes mage, helt jävla otroligt vilken upplevelse! Den va stenhård och att veta att det ligger en försenad bebis där inne är så gulligt :')
Sen så sköt oscar på mig och det regna och jag hade huvudvärk och då var ingenting bra, men det ändrades igen när jag HAHAHA flirta till mig gratisåktur till mig och papola på den roligaste karussellen där!
Och det var jag ju då tvungen att göra eftersom KLYFTIGA ORDENTLIGA ALEXANDRA HAAG TAPPADE BORT VÅRA BILJETTER! Hundra spänn poff väck! Så hon började typ gråta och i regnet leta vi i säkert en timma...
Men iallafall deprimerad som jag var kom jag på en idé att jag iallafall kunde fråga, så då drog jag på ett jävligt brett leende och bah- heej! Skulle vi kunna få åka en gång gratis? :D
För det satt ingen i då
Och dom två bah- okej visst!
Med typ rysk brytning eller var dom nu än var ifrån.. Rumänien kanske.. Papola visste ju iallafall!
Så då åkte vi gratis och sen så kom Alexandra och gav oss pengar, och då köpte jag två biljetter och då åkte vi snurrisnurr och jag efter det höll på spy och jag mådde så fruktansvärt dåligt !!
Sen så tänkte jag använda den andra biljetten till den där roligaste men då fick vi åka gratis igen så då gav jag bort den till en ranson kille som vart svinnöjd haha!
Och juste den där killen som ägde den roligaste karusellen och sa ja till mig flirta med mig som fan! HAHA
Först när jag stod i kön andra gången han bah - ju ar veri pritti
Jag-hehe thanks
Han- me love ju tåmåråw
I love anåter girl today
Me- haha okej to bad for me..
Och sneglade på papola som också typ WTF
hahah och så typ kom han alltid och bah BUUU
och hans kompis typ härmade mig för när dom pratade svenska fattade man ingenting så då sa jag
VA
Och hans kompis bah
Vaaaaaa
Vaaa
Vaaa
Och så asgarvade dom tillsammans och jag typ döööööda mig..
Hahahah fett kul!
Resten av kvällen så frös vi ihjäl i väntan på bussen! Det var nog allt sammanfattat!
Juste träffade Matilda också sjukt kul! Såååå länge sen!

Eftersom min mobil var hemma igår och var död så blev det inga bilder men bjuder på en från idag på Jonas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0