Sorry

2012-09-30 - 14:54:40 → Allmänt

Hej, igår så var jag ju i huvudstaden hela dagen så hann aldrig skriva någonting här! 
Idag är det söndag och jag sitter och kollar på collagetrip som går på tv, hahah älskar den filmen <3
och grisen <3
HAHAH 
Men jag kan inte kolla lika klart på hela för jag ska på inflyttningsfest/födelsedag hos familjen karlsson nu snart ! :)
Lite mat och sprata och umgås antar jag, har ju inte träffat någon utavdom på hur länge som helst :D 
 
Igår, teatern va jätte bra OCH DET JAG INSÅG ATT KILLEN SOM SPELADE TRANSA, ÄR DIREKTÖR WALL ENBERG I LILLA JÖNSONLIGAN, HAHAHAHAHAHAHHA DOG TYP...
Alltså det var killar som var som en transvestit klubb där en massa killar klädde ut sig till tjejer i kortkorta kjolar och visade typ allt, fast på något sätt lyckades dom göra så det inte såg ut som om dom hade en snopp, hahaha ! :D 
 
Och vi åkte ju med PRO, HAHAHAHAH pensionärernas riks orginasation... HAHAHAH
mormor bjöd mig och mamma :)
Där borta så gick mamma på toa efter en tjej, och sen när hon kom in på toaletten så var båda locken uppfällda, så vi vart lite förvånadee att det var fler transor än dom som var på scenen, HAHAH :D 
Och en gubbe som var med i våran grupp, klagade inte bara på det super duper goda maten vi fick, utan även på teatern ställde han sig och skrek att han inte satt på rätt plats typ, och alla bah kolla bakåt där vi satt, för han satt bakom mig  och jag typ- döda mig o.o 
 
Och då så typ kände jag något knuffa till mig i bakhuvudet och då vände jag mig för att kolla, och det var precis som i en film för där var en skit stor röv och ja bah
- AAAH vafan...
 
hahah det var lite kul ;) 
nu ska ja dra hejdå :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0