Snopp

2012-09-21 - 13:21:00 → Allmänt

Hej hopp lingonsnopp, nu så sitter jag och william här och gör .. ja... HAHAH'
Planen från början var att jobba klart med en sak som vi ligger efter i men det gick inte så bra med tanke på att vi inte kan göra det bra ens..
Så detta blev det vi gjorde! :D 
snopp
 wtf
                                                                                                             ^
        vi sjöng!                                                               its always a good |  time
vi garvade
Den flygande handkrämen! 
 
Nu väntar jag på bussen som ska tag mig till tåget hos meeeej, tiden den stannar när vi åker med varaaan, och jag längtar, jag åker, jag kommer fram, hoppas det aldrig tar sluut åååh
Baba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0