Redan lördag!?

2012-09-08 - 11:36:59 →

Fyfan hatar när helgen går så foort får panik :(
Idag ska jag iaf göra något kul!
Bio med papola -magic Mike
Den verkar Astra så vi är båda skittaggade!!
Och ja menar Alex pettyfer<3
Chaning bryr jag mig inte om ;) varken om han stavas sådär eller om han är med i filmen för han är inte ett dugg snygg enligt mig :) ser ut som en flintskallig apa! Hahha! Nu är jag taskig..
Iallafall så måste jag duscha nu och käka frulle och sen när jag kommer hem, disskaaaa.. Har skjutit upp det typ 14 gånger nu,.. Mamma är ju inte hemma och då blir det så jobbigt att göra allt själv ! Ska inte flytta hemifrån på väldigt länge känner jag :(


Det skulle ju vara roligare att ta den som börjar sent men alltså då finns det ingen buss som går förens typ 1:10 och då är vi hemma två och föräldrar är som dom är..
Så nu har jag bråttom hejhejdå

Tjuue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0