Pon la musica

2012-09-11 - 09:32:45 →

Hejhej!
Sitter på våghustorget, och konstigt nog så har jag internet.. Ansluten till nå typ homerun1x och det har liksom lösenord.. Hahaha! Jag blev ansluten automatiskt utan att göra något men det är hu chill :)
Eftersom det är tisdaaag så har jag endast idrott och jag börjar halv 11, och slutar 1 chiilll or what!
Just nu så sitter jag och William och sjunger på JKs låt Pon la musica! Haha Det är jävligt coolt att ha en rappare i sin klass som gjort en egen musikvideo!
Nu gör jag reklam om honom så bäst för er att söka på
Pon la musica JK
På youtube och kolla på den första bästa!
Kan lägga in den som en video här när jag kommer hem för går typ inte att öra det på denna app :)

Nu ska vi dra till donken för han vill ha en cheeseburgare så tjuue!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0