Perfekt!

2012-09-13 - 16:20:54 → Allmänt

Tandläkaren idag!
Smaken av plasthandskarna i hela min mun, och känslan av att få den där jävla nålen långt ner i tänderna är väll ändå underbar? 
Att sitta där och bli ursugen all saliv kroppen äger medans dom pratar med mig och förväntar sig ett svar. 
Resultatet blev BAAM 3 nya tandläkartider! 
en för att kolla ifall jag ska behöva räls och dra ut tänder, och dom andra typ för att laga ett blivande hål, och kolla ifall jag har tandinflammation vilket dom tror jag har, och tydligen så har jag tandsten också som min Mamma inte ens har haft än...
Noga tandborstning över hela tandköttet typ och massa. 
Älskar tandläkarn  ♥






Nu sitter jag mitt på dagen och borstar tänderna. 
Tjue 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0