Piece of cake, som svenskaläraren sa!

2012-09-24 - 12:15:00 → Allmänt

Ja, nu är det muntliga över för denna gång! 
Berättade om min kära blogg som du just nu läser! Typ vilka blogtjänster de finns, vad gör en blogg intressant, när jag skapade min, och jag tog reda på det och jag har haft den i typ 2 år och 20 dagar!
Jag skulle från början göra den inför alla i klassen men alltså haha har men för livet om man tänker på senaste gången då jag började gråta och typ svimmade.. HAH så jag fick göra det inför Läraren, William och Jocke
Nu ska jag snart ha spanska, jag är helt suverän på det,jag är bäst & grymmast jag kan säga :
-Hola 
ciao!  eller är det itailenska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0