Papaya

2012-09-10 - 21:23:47 →

Var nyss hos min käraste vän någonsin och bara njöt av hennes umgänge! Hahaha nu låter jag som en gammal poet..
Men allvarligt det är helt sjukt hur mycket jag saknar att gå i samma skola som henne och om min linje fanns på hennes skola skulle jag lätt gå där! Hennes skola verkar så grymt mycket roligare än min men jag vill gå datateknik.. :)
Dom har ju typ den traditionella krampen som dom haft i flera år, visst vi har trampen jävla wannabies vi är.. ;)
Dom har typ karroandan och går verkligen in för att alla ska bli som en stor familj typ, dom kallar sig själv för piltar typ och dom på risbergska kallas för grisar och vad blir vi på JB kallade.. Typ sportnördar WIHOOO
och så har dom typ maaassaaa personer som sitter och spelar piano varje rast typ och på min skola lyssnar typ alla på gangnam style på datorn på lektionstid..;) visst det är ju en störtskön låt men inte samma känsla som att höra musik live hela dagarna. Nej inte för att glömma så har dom ju en asrolig skoltidning där dom skriver att dom typ förhörde en mysoxe, och om någon konstig figur dom har på skolan som dom inte vet om dom ska tolka som navelludd eller en nöt hahaha, själv har inte ens vi en skoltidning vad jag vet :(hahah tänker inte heller direkt starta en! nej det verkar bara vara en grym skola helt enkelt!


HAHAHAH HÄR ÄR BILDER PÅ MIN BIL SOM JAG OCH WILLE GJORDE IN THA SCHUUL!!
Jag kallade den först för den rosa faran, men sen insåg jag att den såg ut som något helt annat så den är döpt till
"det rosa näbbdjuret"

Nu ska jag fortsätta städa så mamma kommer hem, är glad och vill tvätta min 15 kilos tvätt imorgon!
Tjuuueeebitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0