Mon week-end française

2012-09-28 - 22:10:27 → Allmänt

-Min franska helg
 
Den franska filmen jag nyss såg på bio var helt underbar! 10/10 lätt
 
HAHAHAH första gången någonsin jag asgarvar i en biograf :,) 
Nej den måste ni se allihopa! 
En oväntat vänskap, repeat, en oväntad vänskap 
 
Såhäääääär glaaad är jaaag nuuuu! 
Och bättre blir det, för imorgon ska jag till Stockholm på en teater! 
Aldrig gått på en teater förut så någongång måste vara den första! 
Ska dit med mamma mormor och en massa pensionärer! HAH ja men det blir god mat och teatern verkar rikigt rolig :) 

Den heter La Cage Aux Folles, och är handlar typ om att det är två bögar som har en son, och sen får sonen en tjej, och tjejens föräldrar ska typ hälsa på och är emot bögar så ena bögen klär ut sig till tjej och så spelar han typ, HAHAHA verkar superkul! :) 
 
Fransk film, franskt namn på teater, ska jag börja snacka franska eller ?
 
Jag ska i mitt liv: 
Spela in en musikvideo med en egen låt 
Göra galna saker typ hela tiden, som att ställa mig offentligt på stan och bah vråla att jag är en kråka typ
Bestiga mount everest! 
Få en fit body ( hehe good luck)
Hoppa bungy jump
Flyga ett flygplan
Flyga en helicopter
Dyka på alla möjliga sätt
Bada med delfiner
Klappa en haj
Klä ut mig och gå runt så en heldag på stan 
Springa runt naken någonstans
Gå fram till en främling och bjuda hem den på middag
Hoppa fallskärm, och även en sån där annan sak som flyger
Lära mig en helt ny kultur
Bo i minst 14 länder i mitt liv 
Spela på hästar
Vara med i någon musiktävling
Åka på roadtrip med kompisar runt hela världen
Åka jorden runt
Åka så långt jag kommer utan pengar och mat
Ta studenten
Vara skådespelare i minst en film
Uppfinna någonting som blir populärt
Lära mig minst 5 språk, två ska vara flytande, bortser då från svenska och engelska som jag redan kan 
Skaffa familj
Gifta mig
Rida på en vildhäst som jag fångat själv
Leda ett boskap av tjurar på en häst (typ som i filmen australia) 
Vara modell någon gång för en affär
Skriva en bok
Lära mig minst 4 intrument
Bli bäst i världen på någonting
Bli rik
MYCKETMYCKET mer som jag inte kommer på nu, men kommer väll på det typ om 5 min, typiskt mig
Få det liv jag vill, och då är det mycket äventyr. Skulle aldrig klara av att ha ett fast jobb i hela mitt liv, visst nu i början kanske så jag har möjligheterna att göra alla dessa saker, men sen då jävlar! here I come
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0