Matematik 1c

2012-09-19 - 13:13:17 → Allmänt

Haha dö. 
 
Sen så ska jag hem och kolla film tror jag, och jag funderar starkt på att börja lägga mig klockan 10 på kvällarna då jag är svintrött i skolan! 
kommentera filmtips ?
Hm,  har också ett starkt bekymmer, det är lindemarken i helgen men vet inte om det är mer värt att gå på den än att åka till pappa för jag saknar han väldigt mycket. Men faktiskt så är lindemarken bara en gång om året och jag missade noramarken. Hjälp? + att papola kommer antagligen inte få följa med till pappa och jag hinner ALDRIG vara med henne ! :( 
Hejdå alla! 

Kommentarer
Jonas

2012-09-19 14:11:20

Datanörd:)

Svar: Haha käften! jag är ändå klar med veckans uppgifter nu ;)
Moa Nyqvist


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0