Måndag

2012-09-17 - 16:22:00 → Allmänt

Idag så var min första spanska lektion, och även första dagen då jag umgicks med tjejer för första gången, haha! 
Jag hänger ju så mycket med mina grabs.. ;) 
Det va intressant, men jävligt annorlunda att vara tillbaka i det liksom. Tjejsnacket,tjejhumor, skitsnacket och allt gossip ja alltså killar håller inte på med sånt, dom skriker bara rakt ut, precis som killarna på spanskan. Jag föredrar ju tjejgossip men..
Tjejerna tyckte dom var jätte jobbiga men ja tyckte inte dom var någonting jämfört mot mitt högstadie så jag är van!
Haha nej men det va trevligt att få nya bekanta iallafall! :) 
Hahahahahah hade på mig min nya kjol idag och det var fan inte det bästa beslutet med tanke på att det var den blåsigaste dagen på länge så jag var tvungen att hålla ner kjolen hela tiden när jag gick utomhus..! hahah de blev lite svårt imorse eftersom att jag var tvungen att springa till tåget men kom ändå inte med! :( 
 
Den ända gången kjolen blåste upp var nu nyss när jag klev av bussen, ingen såg men jag skrek lite typ ooojj! och sanna h hörde mig och vände sig om;) annars va det ingen som såg!  om inte chaufören sneaka o.o
 
Nu ska jag kolla på en film som pappa tipsade mig om, saknar dig farsgubbe! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0