Hemma

2012-09-11 - 14:24:16 →

Äntligen hemma fyfan va skönt, efter att ha plågats och gått flera kilometer när vi spela frisbeegolf det är absolut inte min grej, då är ultimate mycket roligare :) jag tycker om spring och lagsporter! Det är såå mycket roligare!
Fick även denna dag typ gå snabbt som fan till tåget, fick gå på 4 min från våghustorget till resecentrum!
Sen den sista biten ner för trappan och uppför trappan var jag tvungen att springa och det har ja inte gjort sedan förra veckan så då fick ja håll.. Haha ramlade inte som jag gjorde förra gången Men, när jag kommit fram till tåget och står utanför så åker det iväg en meter och ja bah NEEJ! och tjejen som kontrollerar dörrarna hörde mig som tur va så tåget stanna just för mig :)) haha!

Nu har ja diskat än en gång och dammsugit hela huset så nu är huset redo för att välkomna kontrollfreaket som ingen har en aning om vart hon är eller när hon kommer! ;)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0