Hejhopp lingonsnopp

2012-09-03 - 18:50:33 →

Nu börjar vi komma igång med skolan och hittills har det funkat bra faktiskt. Hade fysik idag men det var inte mycket till fysik direkt ;) vi byggde bilar och så ska vi ha en tävling om vilken bil som kommer längst utan att använda tekniska saker typ! Fast jag och William garvade mest igenom hela lektionen men vi kom en bit iallafall! Imorrn kommer bli en chilldag, vi har en ända lektion och det är idrott och vi ska paddla kanot! Skit taggad!
Haha senast jag gjorde det var med papola i gusselby! Haahahahahah jag går av!
Alltså vi skulle paddla kanot hon och jag och jag hade PMS.. Det började liksom med att vi inte ens fick i kanotjäveln i sjön utan mamma fick komma och hjälpa och när vi väll fick i den så satte sig papola där bak,alltså den som styr... Så därför så åkte vi rakt in i vassen! :DHahah så jag satte mig och tjura och sa att papola va helt dum i huvudet som inte kunde svänga åt rätt håll typ och hon bah..förlåt:( hahah och då kom mamma igen och drog ut oss! Men den här gången svängde papola inte in til vassen utan åt andra hållet där småbarn badade så jag typ -FLYYYTTAAA PÅ EEER AAAAAAH! Och så dök typ barnen där och så kom en killes huvud upp precis innan vi skulle köra på han och då hann han flytta på sig, en sekund senare och han hade förmodligen dött..
Och inte nog med det då började han och hans kompisar skvätta vatten på oss och jag bah -hjääälp sluta papola ta oss härifrååååån
Så satt vi där och skrek ett tag, och sen så kom vi äntligen ut på sjön efter typ 20 min och då mitt där ute så kom en båt i hög fart och jag och papola fick panik för vi trodde såklart att vågorna skulle välta oss så vi skrek lite till helt hysteriskt och paddlade som idioter men vi åkte bara runt i cirklar hela tiden för vi paddlade tydligen på samma sida hela tiden.. HAHA SÄMST!!! båten kom iallafall inte för den stannade där borta, trodde vi väll hade damp eller nå ;) och där ute pratade jag inte med papola för jag var så jävla förbannad, tror aldrig jag vart så arg! Haha:D och då fråga hon typ ska vi åka över till andra sidan och då exploderade jag -PAPOLA FÖR I HEELVETEE FATTAR DU INGENTING MAMMA SA NYSS ATT VI INTE FICK DET ÅÅÅH DU ÄR SÅ JÄVLA IDIOTISK OCH DU KAN VERKLIGEN KNGENTING HELLER FYFAAAN FÖR DIG!
sen när vi kom tillbaka jag typ -förlåt..<3
Hahahaa alltså den dagen ;)

Kvällen i lördags får en lång tummen upp från mig :) god mat!!! Svinkul sällskap och så badade vi i fontänen och fyllon raggade på oss och ja alltså den kvällen va bra den :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0