Hejhejhallå

2012-09-23 - 20:06:14 →

Ny pizzeria i frövi! Hahaha 5 stycken är vi ännu en gång uppe i!
Den ska tydligen vara typ italiensk inspirerad och det verkar vara någon sorts kedja för det är en väldigt snygg meny och skit! tror det faktiskt kommer gå bra för dom, till skillnad från alla förra ägare som typ sålde knark och köpte alkohol åt ungar och allt var det var ;)
Bäst av allt, nästa vecka är det special erbjudande att man får två pizzor till priset av en! Chill!
Nu är jag proppismätt har precis käkat tacos idag igen!
Fast det förtjänade jag idag för jag var ute och rörde på mig lite! Hehe gick lite och joggade lite och sen stannade jag vid sjön för det var skit fint där då! Solnedgång och jag räknade alla ankor och kom upp i 297 st såå jag tror dom typ förbereder sig för att lämna detta kalla land! Vill jag med göra :( bah flyga iväg!
Nu ska jag njuta av denna sista kväll i ledighet och kolla på xfaktor och Beck levande begravd som går direkt efter! Länge leve söndagen!


Haha pizzeria emilio, dom bryr sig lite mera!

Fick bli en knäppisbild på moi med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0