HAJK med den nya klassen +ee

2012-09-01 - 14:33:55 →

Haha tja, jo alltså i tisdags var jag på hajk med min klass och el och energi och det var riktigt kul även fast jag var ensam tjej med typ 40 killar..;)
På morgonen så typ chokladen jag tills jag märkte att det var tio min kvar tills vi behövde åka då typ skrek jag och så :) sen när vi precis hade kommit iväg,för mamma skjutsade mig, så märkte jag efter 5min att jag hade glömt busskort hemma så det var bara att vända. hahaha mamma var redan då skit sur, och det gjorde inte henne gladare när jag var hemma och letade och insåg att jag redan packat ner det :) hehe
Sen iallafall när vi kom fram till björkenäs som jag tror stället hette så spelade vi fotboll vollyboll brännboll, och så hade vi 5kamp mot ee och vi vann överlägset ;) sen blev det att typ kolla på alla mördar som spelade spel i typ en halvtimme och sen gjorde vi mat, först så käkade vi korv och bröd och HAHHAHAHAHAHAHAHHA det var getingar det va minst 100 st så typ alla sprang runt och skrek,speciellt jag, och det roligaste var när jag hysteriskt försöka pruta ketchup på min korv så snabbt som möjligt för att kunna springa därifrån sen, då kom Janne (Jean Carlos) och bah ey ta på min med!!! Och va minst lika hysterisk som jag, så jag i panik sprutade ketchup över hela hans korv och hand och typ tröja lite också tror ja.. HAHAHA fast det märkte ja ju inte då.. För då hade jag så bråttom;) ah de va kul!
Sen så lagade vi tacos på kvällen och då hahahaa klarade inte Janne av löken för han börja grina så han satte på sig en påse på huvudet, han tvingade även Ludvig att hjälpa han så han satte också På en! Haha fett fult!
Och vid maten så typ dödade jag och David två getingar och de värsta va att vi delade dom i tre delar båda två men dom levde !!
Och sen på natten typ gick vi ut i mörkret och alla skrämde mig och varandra, det va också kul ;) ojuste så var det asnära att några från ee och några från min klass skulle starta slagsmål för att dom kastade in massa stenar genom vårt fönster och vågade inte erkänna att det va dom och blablabla :) hahaha telefonsamtalet med dom..
Wilhelm- varför kastade du in sten?
Felix-det var inte jag
Wilhelm- men vem var det då?
Felix-det var inte jag
Wilhelm- jag frågade Vem det var?
Felix-det var inte jag
Wilhelm-vad är det du inte fattar... Vem var det?!
Felix-det var inte jag
Hahaha så tillslut börja alla Asgarva istället... Det visade sig att det var Felix ;) hahaha orkar inte

Sen typ vid 3 var jag svinnets och typ höll på somna hela tiden, och Janne hade redan målat en massa människor i ansiktet och hällt vatten på dom och tandkräm med så jag ville verkligen inte sova
Han- moa, du får sova det är okej!
Jag-nej jag vill inte
15 min senare
ZZZzzz
Haha ja så jag vaknade upp med musche och ett hitlerkors i pannan.. Hahah!
Tjuue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0