Haha pardey

2012-09-15 - 15:21:25 →

Igår.. Vilket jäävla drag ;)
Nej men jag och Jonas grillade hos Haag på hans elgrill och typiskt nog så gick proppen när jag grillade mitt kött, så fick vänta med att käka till klockan typ 10.. Haha arg och hungrig, och sen så typ hängde vi där alla säckade ihop och tjurade hahaha! Och sen så kollade vi typ nyheter på svtplay! Vilken underbar fredag!
Haha men iallafall så drog vi till en fest sen och kollade vad som hände där och då var det askul att kolla på nördblad som inte var helt som han skulle och dansade omkring och juckade på högtalarna och gjorde moonwalk men han snubbla baklänges och skrek typ hela tiden, hahaha vi dog!
Sen så stack vi till Haag igen och kollade på film, typ pigs hette den och lillxet valde den och den sög.. Hahaha!
Sen så somnade han och då tog jag tandkräm i hans ansikte och han satte sig uppförvånad först, och sen så bah men åh mooa!.. Och typ bitchblickadr i 2minuter hahahah svinkul
Ja efter det så vart jag så flumm att jag höll på dö! Det var kul!
Nu ska jag snart iväg och grilla igen fast med familjen denna gång :) ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0