Grattis papaaayaaa

2012-09-01 - 14:54:37 → Allmänt

papaya coconut, idag fyller du 16 år!, har redan grattat dig irl, på instagram och facebook men vad gör det om det blir på ett ställe till! ;) 
Ville bara säga som jag redan sagt att du är fan den roligaste personen som existerar och även den dummaste och smartaste! :) du är en blandning av allt! ;) 
Alla minnen är så många att jag knappt kan rabbla upp dom, och tyvärr så minns man ju inte allt roligt heller! :( 
önskar jag hade ett skiit bra minne så jag kommer ihåg exakt allting! :) 
idag ska vi till jensens böfhous, om det heter så.. ;) kan inte göra ett såndär konstigt o :) 
 
Nu har jag äntligen bestämt dagens outfit, måste ju vara fin om det är kalas! :D 
eller faktiskt så är jag inte 100 % säker på om jag ska ha på mig det här.. får kolla lite mer vad jag har för kläder ;)..
den här bilden är så sjukt snygg, give me your face, and hair, and body, and lips.. just give me everything :)
birthday sex birthday sex 
tjeeeuuuuuu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0