2012-09-16

2012-09-16 - 18:04:00 → Allmänt

Hejsan, ännu en shoppingdag idag fast denna gång med papola och hennes familj! :) super kul, shanaz typ dryga lite men har inte mycket emot det direkt :) Hjälpte henne hitta kläder åt henne också haha! 
Papola köpte typ världens snyggaste jacka som jag direkt när jag kom in i affären rusa fram till, hon hade tydligen kollat på den i 2 veckor på internet så ja bah damn! :( 
Annars hade jag lätt köpt den, men vill inte se likadan ut ;) 
Istället köpte jag en kjol som jag hitta som var precis vad jag leta efter, utan att själv veta vad jag letade efter haha! 
Sen köpte jag en jätte mysig och snygg halsduk! 
Ett skit snyggt glitternagellack i alla färger typ
Och sist men inte minst  genomskinliga strumpbyxor!
Glömde även förut när jag visade vad jag köpte i fredags eller va det var, visa ett par byxor jag köpt, ett par likadana fjortisbyxor som jag redan har men mina är supergamla och fula nu! :) 




Tack och hej, nu ska jag förmodligen plugga på svenskan som det är redovisning muntligt på imorgon! 
Sen idag så ska vi kanske dra ihop ett gäng igen och bara va, som vi brukar men det är skojj! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0