Fredag!

2012-09-14 - 19:44:29 → Allmänt

Hej alla glada läsare! Som jag skrev förut så skulle vi köpa en kamera och jag skulle kolla på en HDMI sladd och högtalare, resultatet av det blev att vi shoppa kläder istället! :) 
Hahaha men det funkar ju det också! 
Bara för att vara som andra alla köpte jag en donut, blev så avis när jag köpte en åt papola i present
Köpte även en blå "gammeldags" tofs som jag har på bilen, och en annan tofs med fina pärlor!

Köpte en parfym som jag verkligen inte får nog utav att lukta på! Är helt besatt! 
Den luktar typ blomliknande med ett inslag av violin! love it!
YSL parisienne a l'extrême : 659 kr

Fick denna parfym med på köpet den luktar gott men inte min stil så jag ska ge den till mamma istället!

Jag joinade även klubben med att köpa en sån här tröja. Alltså jag sa alltid förut typ jag aldrig skulle köpa en sån för att alla har en, så hehe varför inte passa på när alla typ slutat med den ;) 
299 wear it



ÄLSKAR DENNA! BÄSTA KÖPET! 
Skit snygg väst, typ världens skönaste!
och snyggaste!
Den har inbyggd luva och så är det typ som en tjocktröja inuti! 
1000 kr också från wear it 
 


Sist men inte minst så köpte jag två par skor! 
199 för det översta paret och 299 för det undre! 
 
Jag tror jag är pank nu med tanke på att jag köpte allt för mina pengar, förutom skorna! 
 

Kvällen bjuder på grillat hemma hos haag med ett litet gäng och även filmkväll! Fint det här! 
Tjue älsklingar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0