Engelska

2012-09-20 - 14:09:00 → Allmänt

Jobbig lektion, vi ska läsa typ 18 sidor om obamas tal och sen om romneys  båda på engelska med komplicerade politik ord, och sen ska vi jämföra med sverige, och jag kan ju ingenting om politik, inte ens sveriges politik.. 
 
 Var hos tandläkaren idag och fixade en tand, det gick bra förutom att det var så jävla obehagligt, och den där salvan smakade bajs och sprutorna kändes även fast jag hade bedövning och HELA mitt ansikte typ på högra sidan var bedövat, alltså min läpp typ hängde, kunde knappt prata och kunde typ bara le med ena sidan typ, och jag kände inte när jag bet mig själv när jag käkade och började blöda men eftersom bara halva tungan var bedövad så kände jag blodsmaken, usch :( nu efter 4 timmar är det äntligen över, och dom som sa att det skulle ta två timmar , in my aasss ! :( 
tjue babe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0