Det är dom små sakerna i livet som gör livet stort.

2012-09-29 - 00:09:32 →

Hahahaha fyfan va kul, va nyss i duschen och jag skulle ta schampot som stod på badkarskanten och just där var det en springa på 1 dm som inte hade något draperi, och där stod jag sjungandes på
"dont you wish your girlfriend was, hot like me?"
Så kommer mamma in genom dörren och jag blir livrädd så jag bah
-AAAAAAH
och hon bah
-OOOOHAAAAH
Vad du skräms!
Jag skräms? Du skräms!
Sen börja vi garva
Hahahaha :D

Fast det där är ju ingenting om man tänker på vad som hände för några månader sen då jag stod i badkaret och duschade och sen hade draperiet åkt ner typ så det var en liten bit ner på själva golvet i badkaret, och då snubblar jag på det och föll över badkarskanten och fick stången som håller upp draperiet i huvudet! där ligger jag spritt språngande naken,duschen sprutar över hela badrummet och jag har en ruskig huvudvärk!
Samtidigt så hade både min mamma och papola hört allting men dom var båda för lata för att kolla till stackars mig!:(

Nu ska jag gå och lägga mig för ska ju upp tidigt imorgon! Weho!

Tjue babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0