Blött,Trött & Underbart

2012-09-23 - 23:38:00 → Allmänt

Nu ska jag efter en lyckad söndagskväll gå och lägga mig, sissodär halv tolv... fyfan vad jag är dålig på att lägga mig tidigt.. 
Min plan var ju 10 HAHA men det var ju x-faktor och beck så skyller på det! 
Fyfan va beck va läskig.. jag var sist upp så jag släckte och fick hysterisk panik så spörta upp så fort jag kunde för trappen, fick värsta hjärtklappningen på köpet men kunde inte avgöra ifall det var på grund av rädslan eller konditionen... hehe 
Nu är jag nyduschat och ska lägga mig med riktigt blött hår, bästa som finns♥
cp tunga?
Godnatt alla
 
glada,sura,ledsna,trötta,besvikna,arga,överlyckliga,förbannade,fula,snygga,långa,söta,jobbiga,roliga,korta,coola,störtsköna,knubbiga,hysteriska,sjuka,knäppa,smala,idiotiska,underbara,töntiga,populära,mobbade,tjocka, annorlunda, ja alla människor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0