Awesome

2012-09-13 - 16:25:02 → Allmänt

En sak jag har tänkt på är att jag inte har haft samma tröja/ klädstil på mig någon dag på skolan och vi har typ gått i 1 månad nu. Det är skönt! än finns det kläder kvar innan jag måste börja om på nytt! 
Faktiskt så är det också bra för att jag använder gamla men snygga kläder också, och inte bara nya som jag gjorde på fröviskolan! 
Idaag hade jag på mig detta! :) 
Jeansen älskar jag! sjuukt mycket! köpt på ASOS
linnet typ gammalt, och så är det typ spets på hela ryggen! 
bandeun är köpt i england så det var ett bra tag sen det också! :) 
Hade även på mig typ en 3 år gammal kofta också som jag köpte på mq som jag typ AALDRIG använder. Tror jag använde den 1 gång under hela fröviskolan. Den är snygg så vet inte orsaken men! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0