Arg.

2012-09-04 - 13:37:57 →

Nu är jag hemma från en dag med kanot paddling, vi åkte jag jonte och williiee i forsar och hela fadderuttan, askul är hur man beskriver det! :)
Jag kom iallafall hem utan gymnasiebusskort för att biljettmaskinen var hungrig och vägrade ge tillbaka kortet! Där stod jag blöt och arg på knä och försökte på alla sätt o vis ta ut kortet med hjälp av nyckel,slå lite på den, trycka miljontals gånger på avbryt men den ville inte ge med sig..
Fyfan alla kolla på mig som om jag bara var dum i huvudet men hallå, jag var ARG också
Så då satte jag mig och tjurade och väntade tills nästa buss som skulle gå om en timma, men då ser jag efter 20 min ett tåg komma så då för jag iväg snabbt som fan och tog ut en biljett med mitt vanliga busskort och påväg ner för trappen halkade jag till och då står två utlänningar och garvar åt frustrerade mig och påväg upp så ramla jag igen så då garva dom mera.. Fyfan..
Nu ska jag ta en dusch,lite mat och sedan njuta av att mamma har åkt utomlands utan mig wiiee...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0