Alla är vi unika

2012-09-24 - 20:35:00 →

Nu ska jag snart käka pizza! Idén kom ifrån att vi från början skulle prova den nya pizzerian som har det där erbjudandet nu för denna vecka men när vi ringde och beställde så var det väntetid i typ mer än en timme och våra magar skulle inte klara av det så vi ringde våran kära vän Picasso! Dom kan man alltid lita på!:)
Nu sitter jag på en magasinboll eller vad det heter för mamma har gett bort min soffa eftersom den inte kom ner i källaren!
Trånga dörrjävlar..
Det är ju jag mamma Magnus och Jessica som ska få plats i en typ tre sits soffa så nöjer mig med bollen!
Nu ser jag fram emot kvällen som bjuder på pizza som nyss kom, bra tv och trevligt sällskap, nu ska jag med vara lite social:)
Halv 8 hos mig,x-faktor och ja :)


Den ser ju däremot inte så lockande ut pga cp kamera på cp iphone!

Btw slog nyss rekord utan att jag själv märkte det först! Haha   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0