Tjolahej

2012-10-23 - 16:41:00 →

Haha dagen
Vi hade "idrott" där vi satt på en stol hela lektionen och gick igenom kolhydrater,protein,fett,vitaminer etc
Och sen teknik/fysik där våran lärare ska sluta och den nya läraren som vi ska ha för tillfället var med idag på lektionen!
Alltså fysik är så jävla svårt! Den är verkligen inte som i nian utan det är typ massa matte och pytagoras sats och MASSA svårt :(

HAHAHA på rasten så satt vi i sofforna och då satte sig Wilhelm brevid och som vanlig höll på och kittla och skit, och då kittla han mig under knävecken och jag fick sån panik att jag knäa mig själv i huvudet skit hårt! SÄMST HAHAH

Något som är mindre roligt är att jag hört att det typ inte ska vara någon utklädnad på lindegymnasiefesten, och hallå vad har hänt med världen?
VARFÖR ÄR ALLA SÅ SVINIGT TRÅKIGA? är det halloweentema så är det självklart utklädnad som gäller, jag vill inte höra massa fjortisar säga -nej Gud va pinsamt!
Bjud på dig själv eller dö i slummen, palla er!

Jag har iallafall köpt smink nu! Taggar som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0