So sorry

2012-10-15 - 09:00:00 →

Har inte bloggat någonting för att jag har vart hos min underbare far!
Nu tar jag igen helgen på ett enda inlägg :)
Fredag! Slutade tidigare vilket var sjukt nice, sen åkte jag med pappa upp till Gävle. Sen käkade jag den bästaste underbaraste mumsigaste pizzan i hela vida universum, som jag kommit på!
Orginalet är ju från pizzerian i Örebro där vi bodde förut! Och då behövde vi bara säga moapizza så fattade dom;)
Men den här pizzerian i Gävle gör den så mycket bättre!

MOAPIZZA-
inbakad med champinjoner,räkor,skinka och blandad sås mellan vitlök och mild!
EHAMAGAD så god den är!

Sen på lördagen så åkte vi ut till den fina stugan och mös där en liten stund :)
Riktig fin har den blivit!
Och idag filmdag! Kollade typ 4 filmer och alla va asbra :)

Pictures of the weekend!

byebye

 


Kommentarer
Lars Nyqvist

2012-10-16 23:58:04

tack för en trevlig helg gumman...pappa hade trevligt med ..så du vet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0