Sjukt jävla nice

2012-10-25 - 17:21:53 → Allmänt

Idag var dagen förjävla grym! 
Började med att jag satt och hade hälsosamtal med skolsköterskan i typ en timme, medans alla pluggade sönder matte. Sen så på engelskan åkte vi hem till william och kollade på Taken och paranormal aktivity 2, för att det var vårat skolprojekt, för vi ska sen redovisa frågor och svar om filmen. 
Sen iallafall så missade jag inte bussen till frövi, vilket jag trodde eftersom den var 11 minuter försenad!!! 
brukar alltid vara 4-5, men 11?! 
Idag ska mamma få gäster så att det blir god mat, moahaha
Varm smörgåstårta och sen efterrätt till det, inte för att jag ska äta efterätten men.. 
avstod också från godis när vi kollade på film, alla mula och jag höll mig, STÅLT SOM TOUPEN 
 
Bilder från igår och prat om den, kommer sen :) jag har nämligen inte bilderna utan papola har dom på sin mobil ;) 
Mmh, tyckte jag gjorde det rätt bra! ;) 
 
Nu ska jag kolla andra avsnittet utav "the walking dead"
WEHO, ha en bra torsdag sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0