Ruttna potäter

2012-10-03 - 15:51:13 →

Alltså hahahah jag orkar inte...
Först så försov jag mig med en TIMME så jag typ sprang upp och ner för trappor hela dom 20 minuter jag hade på mig, sen när jag går i panik till tåget så ser jag att det redan står där. Så jag ännu en gång springer som en galning och alla han sätta sig på tåget och se mig kuta, men jag han ändå inte för jag höll på spy pga konditionen. Sen så såg jag att det inte ens var det tåget som brukar gå på morgonen. Utan att det vanliga som kommer 07:48 som jag brukar ta inte kommit än. Och då ser jag även att det ser var försenat med typ 24 minuter så då bah
-flife har jag sprungit såå mycket i onödan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0