plugg och mer plugg

2012-10-22 - 10:40:00 → Allmänt

 
tror fan jag blivit beroende av att blogga, men det är ju så jävla kul! :D 
förut hatade jag det men nu är det bland det bästa! 
 
Idag skulle jag egentligen ha tagit med mitt bankkort som jag glömde, för att kunna köpa fakeblod och smink till onsdag! 
Ska förmodligen till gymnasiefesten i linde och sova hos papola efter :) 
Det är ju snart halloween och alltså är det det temat, och jag till skillnad från andra tycker om att bjuda på mig (vilket bekräftades på karro-festen då ja va ett lejon), och ska därför klä ut mig! meningen är ju att man ska det men alla är så töntiga, TRÅKMÅNSAR
Ska nog försöka sminka mig som den där videon ja la upp förut på hon som sminka sig till bloody-mary, och sen en sjuksköterska dräkt på det som ja köpte på make förut för 30 spänn, VÄRT :D hahaha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0