ohhelvete

2012-10-26 - 14:59:19 → Allmänt

Shit, mamma berätta nyss att en konstnär som hade en 13 årig flicka till granne, fick sån damp för att hon spela hög musik att han väntade tills föräldrarna var borta och slog ihjäl flickan med en hammare. FYFAN VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK 
Det var tydligen den 1 september men jag har inte hört det förens nu! 
 
 
Jag hittade nyss några gamla mössor som mamma tänkte slänga, men jag ska fasen göra dom till mode igen! 
ifall man gör om dom lite så är dom ju snygga! ;)
Titta va smart jag är, jag har gjort mössa nr 2 och 4, eftersom dom är egentligen sånnadär som hänger ner på sidorna med toffsar i ändorna, då knöt jag dom där upp och snurrade runt den trejde (som redan sitter där uppe) i varandra och gjorde en stor toffs utav dom. iq4000609978 ja 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0