nu är mitt blod över 100 grader

2012-10-10 - 15:56:00 → Allmänt

Fyfan för denna dag! 
Matten var det värsta jag vart med om, dom tre timmarna kändes som 6h, minst! 
Skolkortet kom och jag ser ut som en -inavlad åsna med slickat flott hår, oborstade tänder och har aldrig lett någon gång i hela mitt liv. Hade passat så mycket bättre ifall jag hade haft en åsnedräkt istället för kavaj och blus för på det facet jag har ser det bara töntigt ut att vara uppklädd. 
Och sen nyss så när jag satte igång datan och hade precis fått igång internetet, så dog den, och sen så när jag startade den igen tog det 20 jävla minuter för internetet att funka så nu sitter jag här och rådampar.
 
Tur att det blir god mat iallafall... hehe 
 
förresten är det någon som vet vilken den bästa digitalkameran är? kan gärna höra av sig och säga det till mig, för mamma och jag ska ju köpa en men hon tjatar alltid om att jag måste ta reda på vilken den bästa är för ett rimligt pris ; 2000 ungefär 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0