Nej nu måste jag gå på toa för det här var för roligt!

2012-10-03 - 20:35:48 →

HAHAHAHAHA alltså nyss Hahahah i köket så skulle jag ta lite äppelpaj och då stod min tallrik på kanten utav bordet och då när jag tog paj så ramlade tallriken ner på golvet och då vart mamma så rädd så hon skrek
-OOOOOOOOOOOOOOH :O
Och jag vart så rädd för att hon skrek så jag hoppa upp och ner i panik som en galopperande häst och då så hoppade jag x antal gånger på hennes fot och sen så när jag slutat hoppat så drog hon undan sin fot och kvar satt hennes strumpa kvar under min fot och HAHA Magnus bara kollade med stora uggleögon och jag stod och Asgarva!
Nu blir det att torka pajdeg från golvet!


HAHAH tycker inte om kanterna så jag tog allt utom dom så mamma bah.. Jaha tog det slut.. Eeh ja ja får väll ta kanterna då..
HAHAH

OCH HALLÅ karrofesten detta blir helt galet!! Det är hur många som hela som kommer typ 650 pers och det är ansågs som vill ha biljetter och därför säljs det på fb sidan för typ 200-300 st.. Galet! Folk är ju fan besatta! Det kommer mer fester hallå ;) det är faktiskt två varje termin! Men nu taggar jag upp för morgon dagen helt insane mycket!:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0