my life right now

2012-10-15 - 19:10:30 → Allmänt

Jag börjar känna mig sjuk vilket suger för jag har ont huvudet,halsen och så är jag trött och så snurrar det i huvudet och så är jag förkyld :( 
MEN, jag sa få en ny mobil utav pappa, vilket jag tjohar högt för! så sjukt taggad är jag på få den! come to mama! 
Den kommer om ungefär 3-4 veckor, men längtan är såå värd! 
Och förut när vi beställde den så kom vi överens om att jag skulle betala en hundring i månaden för att det skulle vara för dyrt annars men sen när jag kom hem så upptäckte ja ju att det där studentkortet man fått hemskickat gjorde så att jag får mobilen 2400 kr billigare, och då avbröt vi beställningen och skickade en ny, så jag slipper betala! WIIHOO
Och en till sak som suger getdase är att cameroid inte funkar... och det är ju med den jag tar bilder tills vi köper en camera, vilket vi aldrig gör.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0