Medans jag ändå kommer ihåg det

2012-10-23 - 17:06:55 → Allmänt

Jag har världens bästaste idé till födelsedagstårta! MMYEAH
För när vi var hos magnusså gjorde jessica en vit kladdkaka, och det serverades med uppvärmda hallon så det vart lite liknande sylt 
Jag har tänkt att göra två stycken vita kladdkakor, och dom ska ligga på varandra. Mellan dom så ska det vara ett lager utav sånna där hallon som är som en smet. Seeen så ska jag smälta ner marabou, daim och dumle och blanda ihop dom. Dom ska sedan hällas på, på toppen utav "tårtan" och runt om på kanterna så ska det vara grädde. Och där upp på tårtan ska det vara lite krossade bitar utav vit choklad för designens skull.
Denna maskulösa perfektionista magnefika utsökta tårta ska sedan serveras med glass.
AAAAAAAAAAAAAH vad jag är smart :') 
 
Det bästa är ju att jag bestämt mig för att gå ner 7 kilo tills dess typ, och då firas det med den tårtan, även om jag så inte har lyckats :') 
det är exaakt 43 dagar kvar! 
Hahahha den här ska man fan ge bort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0