Lindeferre

2012-10-26 - 16:37:00 → Allmänt

Festen nu då, det började med att jag satt och slet i två timmar med sminket typ, skit jobbigt men resultatet vart fan över förväntan! :D blev typ nästan rädd för mig själv ;) 
Sen när vi går så kommer vi till tågstationen där vi stöter på nellie, louise och linn och det första louise gör att att skrika som fan för att hon vart så rädd för mig.. HAHAH 
Sen gick vi till festen och det var tomt... förutom att det satt några killar i sofforna och glodde som fan på mig.. hahaha alltså dom ända som har humor/självförtroende är ju vi från frövi/fellingsbro för det var vi som klädde ut oss, inga andra! pusseeeyyyys
 
 Hahaha det bästa:
kille går förbi mig och slänger ur sig -Hur fan ser du ut?
Jag-Hur fan ser DU ut? 

Och grejen var ju den att han såg ut som i vanliga fall, - ägd.
 
 
Jag var en blandning utav bloodymary,nurse och zombie typ HAHA 
Kvällen var iallafall svinkul och moa-pizzan var svingod, bara lite stark p.g.a av all peppar dom haft i pizzasalladen!
Gjorde om bilderna lite så dom ser grymt mycket läskigare ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0