Kanelbullens dag!

2012-10-04 - 13:14:31 → Allmänt

Idag är det ju en alldelles speciell dag, ja för idag är det kanelbullens dag hurra!
Det måste självklart firas, men eftersom jag inte har en kanelbulle tillgänglig, så får det firas ikväll på annat vis ;) 
 
Jag är så sjukt taggad, skjut mig! 
 
Nu har jag engelska, sen så slutar jag och då ska jag vänta på tåget som går kl 16:00 wooohooo... 
OM JAG DÅ INTE FÅR SLUTA TIDIGARE!  :)
 
Nu har jag inget mer att skriva än att jag hyperventilerar av glädje!
taggataggatagga
 
Först och främst ska jag papola och alexandra hem till mig, kanske käka pizza eller nå för jag tror svagt att jag har mat hemma!, sen så ska vi sminka oss och göra iordning oss och så ska alexandra in tidigare, för attt hämta saker, men iallafall så ska jag och papola skämmas på bussen tillsammans!:D hahaha
 
Bye bye bye ♥
 
Btw ifall den här låten kommer på ikväll, vet ni vilka som är kungar på dangolvet! //birda & moe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0