Förlåt, mamma, förlåt jag har absolut gjort fel

2012-10-29 - 18:31:46 → Allmänt

Okej, uppe i vemdalen så hade jag inget internet, så jag säger förlåt och tar igen alla helgens händelser i ett inlägg nudå! :) Där borta så var det SNÖ, och mycket dessutom, jag vart helt i chock eftersom det som sagt är OKTOBER, inte december... Vi tänkte rida på islandshästar på fjällen men tydligen så hade dom inga hästar tillgängliga eller vad det nu var... Eller tänkte och tänkte, jag skulle Tvinga med jonas eftersom det är inte riktigt han att bah- YEEHAA horse baby horse Men istället för det så badade vi på ett hotell som var i närheten, och jag hade inte med mig några badkläder så jag skulle "hyra" där borta... kändes jävligt konstigt eftersom det är inte min grej att göra sånt ;) Men iallafall så stod jag och jonas och skämtade i receptionen om att jag skulle få en baddräkt istället för en bikini och hon som stod där bah hehehe... Sen kom hon ut med en ful baddräkt och jag och jonas typ vek oss utav garv... Jag i en baddräkt... som dessutom inte hade någon vadd eller fyllning vid brösten så där stack dom ut också -piffpaff... Sen idag när jag böt om i badrummet så stod jag där spritt språngande naken och så helt plötsligt ser jag i spegeln att utanför går två människor och stravar runt som ingenting och jag flööög bakom närmaste skydd och sen ser jag att det är två småbarn, men ändå... vilken chock för dom ifall dom skulle se mig där naken bah - hejheeej! :D Nu ska jag ta igen utav det jag också missat, som innebär - facebook, och THE WALKING DEAD, grymt hur mycket jag saknat det :( Jag avslutade ju precis på ett sånt där avsnitt som man bara mååste se fortsättningen på så fort som möjligt! Bilder får komma någon annan gång för det dampar arsel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0