Fint

2012-10-06 - 23:20:58 →

Det vart en jätte trevlig kväll med familjen, + super god mat på det och sen körde vi en liten allsång vid efterrätten! Hahaha riktig blandning på musik kan jag tillägga, djungel George till some die Young till ABBA och ja.. Allt!;)
Sen så drog Jessica på fest och jag till papola, HAHAHHA vi tänkte smyga in på en fest typ, där bara 50+are va men jag fegade ur först men sen ändra jag mig och papola ville inte då :(

Sen så typ smög det runt en svart bil med två utlänningar i, runt och runt så vi typ sprang lite i panik där ett tag ;)

Jag är så ego att jag bara tänkte på att kort på det jag gjorde hhaha! Men maten och cheesecaken var minst lika god! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0