Fasen vad surt

2012-10-23 - 17:58:37 → Allmänt

Igår så diskuterade vi om min födelsedag och när vi skulle hinna träffa daniel och elin innan dom skulle åka iväg till thailand i typ 1 månad, och då så sa ja att dom skulle kunna komma hit helgen efter jag fyllt. Då sa hon, nej vi kan inte då. Och jag bah.. vadårå ? :) 
hon, vi ska bort.. ;)
och då vart jag asglad och tänkte -wiiie vi ska utomlands eller boda borg eller något för att fira mig :D:DD
så då stod jag där och log som ett fån och mamma bah- 
magnus och jag firar ett år så jag är bjuden på en resa till egypten ..:) 
mitt face omvandlades rätt fort där...
 men jag då?

Kommentarer
<3

2012-10-23 21:12:05

Din tid kommer söta Moa! <3

Svar: Man får ju alltid hoppas! :)
Moa Nyqvist


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0