En bild säger mer än tusen ord, men jag föredrar att skriva också!

2012-10-05 - 11:11:00 →

Jo alltså, förfest hos Alexander, hade aldrig träffat någon utav dom som va där utom då Alexandra och papola, men det va skit roligt och trevligt! Dock mådde jag illa pga att jag inte hann äta någonting! Höll på dö, och det var en utav dom 1039479 anledningarna till att jag höll på svimma i kön.
Det var helt galet, säkert 200 pers stod och bah pressade, fick inget space alls och min arm klämdes så hårt att jag höll på tappa väskan. Man stod typ på andra och hänge på dom också för den delen, sa förlåt x antal gånger till tjejen som mosades bakom mig i fönstret!;)

Men det var iallafall kaos! Som sagt så höll jag på att svimma och har aldrig gjort det förut så det var jätte läskigt!

Sen fick vi äntligen komma in och fick ett välkomnande från Wilhelm och sofie som bah MOOOOOAAAAAAAA
Hahahhaha! Sen så kunde man inte heller dansa, eftersom det var lika proppat där som det var i kön, + att alla hoppade och sjöng=lök!

Dom hade ju som tur var ett uteställe som man kunde va på och där spenderade jag väll typ tid lite senare på kvällen

Aja i mitt slut resultat så får hela kvällen bara 5/10
Mindre folk och det hade vart grymt! Alltså att folk blir så besatta att gå att dom tillochmed säljer fakebiljetter...

Nu ska jag käka frulle,stannade hemma idag för jag mår Inge bra :) hejdå!



Btw ni ser mitt hår på bilden och ni kan bara gissa hur många timmar jag spenderade i en kamp mellan liv och död :( tjejen brevid heter Emmy, en utav dom trevliga tjejerna på förfesten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0