Dröm sött!

2012-10-26 - 22:39:00 → Allmänt

Det kommer förmodligen inte jag att göra, fyfan vad läskig "the walking dead" är, är redan på andra säsongen och det är så sjukt bra! 
Ska upp tidigt imorgon för jag ska följa med jonas till vemdalen och vara där tills på måndag, han ska övningsköra en bit så vi kommer förmodligen hamna på ett sjukhus efter vägen menmen ;)
 
undra om det är lika mycket snö där som förra gången! 
Hahah hoppas inte det eftersom det är oktober förfan.. det ska inte vara vinter än...:(

 
Även fast jag absolut inte vill ha vinter än, så blev jag fortfarande lite taggad tills den kommer, efter att ha sett dom här bilderna. 
 
Jag blir så glad när jag får flera läsare, 60 stycken idag! tack för det! :) ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0