Dansa loss till köttbullslåt

2012-10-08 - 16:52:14 → Allmänt

Hahah, något är ju inte helt rätt när jag inser att det är köttbullar till mat, och börjar glatt skrik-sjunga "du får inte stoppa köttbullar i näsan markus" 
HAHAH... 
Kommer ihåg på dagis när man dansa stenhårt till den och trodde man var värsta superstjärnan...
 
 
Fyfan va arg jag blev i örebro, jag slutade 10 min tidigare för att hinna med den tidiga bussen, men då när jag går  där så ser jag bussen komm hur snabbt som helst, och dom 200 meterna som var kvar spörta jag som fan och skulle precis dunka bussjävel i stjärten så att han skulle stanna och vänta, så missar jag den och den åker iväg... alltså 5 sek tidigare hade jag hunnit...
 
Hahaha fast det gör ingenting för att tågresan med linn max och magnusson var rolig! ;) 
 

Kommentarer
mysan | http://myedenvad.blogg.se

2012-10-08 19:06:34

Kom ihåg att Du är värdefull <3

Svar: Tack detsamma du! :)
Moa Nyqvist


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0