Bestäm åt mig

2012-10-05 - 19:27:36 →

Nyss så bjöd Jonas farmor och farfar mig på pizza, den nya pizzan som la mer pga mögel har öppnat igen och erbjudandet om det där med ta två betala för en är bara den här helgen så bäst att passa på :)

Jag tog en som heter "du chef", och då fick man ha fyra valfria pålägg:
Pommes kyckling mild sås och ananas
Tog jag, och det som jag inte tänkte på att den var under kategorin USA pizzor och självklart var det en fet panpizza med extra ost ;) aja god var den iallafall :)

Nu kl 8 kommer jag ha svårt att bestämma mig...
Jag har följt xfaktor varje gång men det var länge sedan jag såg Alvin och gänget så vettefan vilken jag ska kolla på :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0