100

2012-10-16 - 19:09:33 →

Haha WOHO hundra följare på instagram! Det går bra nu!
Idag var den bästa dagen på länge!
Började kart över tio, och så hade vi idrott(<3) och då hade vi innebandy! LOOVE IIIT
Problemet va ju då att jag typ är sjuk så jag höll på dö för det var nere i en källare och syrebrist som fan! Luktade killsvett och instängt och ja höll på dö ett tag, och fick typ kväljningar på planen! HAHA i början gick det ju som guld! Gjorde mål flera gånger men sen när luften började ta slut så strejkade även min kropp ;)

Efter det så vart det att fika med Elin på expresso house, jävlar va vuxen jag är shit asså B-) fika på stan bah
Haha men det var jätte trevligt och vi prata väll typ om allt som rör denna jord så att säga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0