Trick or treat? smell my feet!

2012-11-01 - 22:25:41 → Allmänt

Hos alexandra så gick vi som sagt bus eller godis och vi fick ihop en hel jävla korg med massa godsaker, samt typ pengar,kakor,muffins ja allt! ;) Jag som är så jävla duktig käkade ingenting eftersom jag ska nå min drömvikt, och därför fick jag en del utav pengarna istället! :D Eller jo jag käkade ju maten, som dom hade gjort halloweenig, och haft blå karamelfärg i riset så det klibbade ihop sig totallt och såg ut att smaka pyton, tur då att det inte gjorde det och att det faktiskt var svingott! :)
 
 
 
HAHAHAH alltså fyfan för dig alex:
 
Så fort jag kom in till hennes STOOOORA rum, så sa hon åt mig att blunda och jag gjorde självklart som hon sa. Sen så hör jag henne öppna någonting men fattade först inte vad, sen så stod hon framför mig och då fick jag öppna, alltså snacka om att jag hyperventilerade när jag ser en STOR JÄVLA OOORM FRAMFÖR MIG! 
Höll seriöst på att dö och hon bara asgarva..
en orm.. ORM ORM ORM (inte okej) 
 
Inte nog med det hon har ju 17849505058372 stycken andra djur också och därav 15 hundar eller mer, och när vi var och besökte dom små gulliga så säger hon
-får jag släppa ut en hund hit? Hon heter doris och hon är ny men inte farlig. 
alltså ut från hennes lada där hon hade några hundar till tydligen, och jag ställde mig och kramade ett träd eftersom att jag var tvungen att typ.. jag vet inte.. släppa lite utav nervositeten kanske..., och jag trodde först att det var en stor söt hund eftersom den faktiskt heter Doris men NEEJ... 
 
Ut springandes i 120 km/h kommer en skit stor freaking ROTTWIELER!! hon hoppade upp vid min rygg och jag trodde jag skulle dö! 
Min reaktion blev att jag slog mitt eget huvud i trädet och fick blodläpp! TREEEVLIGT :D 
 
Sen så red vi på hästar och jag har inte gjort det på fleeera år så det var så jävla härligt! vi red barbacka dessutom och så jävla gosiga och varma ryggar dom har! ~hästar♥, problemet var att efter vägen vi red på, så  låg en jävla huggorm och alltså alexandras häst fick såklart panik och HOPPADE högt som fan och ut i diket och min häst ville typ springa därifrån och min tanke blev
-HJÄÄÄÄÄLPPPP!!!!
 
Men det  gick ju ändå bra tillslut :D 
 
 
 
 
HAHAHAHHAHAHAH juste:

När jag första gången skulle hoppa upp på hästen så var det jävla massa krångel, den var ju stor som ett hus och jag tänkte
-För att komma upp på den här måste jag ta i för kung och fosterland
Vilket jag gjorde...
Och därför så FLÖÖÖÖÖG jag rakt över hästen på andra sidan och alexandra stog kvar och höll i mitt ena ben
Hon asgarvade som jag vet inte vad och jag hängde där och dinglade i panik, hon släppte ju mitt ben och sen ramla jag rakt ner i leran... FAN VILKA JÄVLA DAGAR VI VART MED OM, HAHAHAHAH
 
 
-förståeligt ifall du inte orkar kolla igenom alla bilder!
 
 
Helt insane hur många priser hon har...
 
HAHAH fick inte ha med hennes ansikte så gjorde om det lite, men bara lite!
 
Och så var det ju den där jävla ormen...
ALLTSÅ DEN ÄR JU GIGANTISK!!!!
Jag sov ju skapligt iallafall ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0