Saknat mig?

2012-11-04 - 19:17:00 → Allmänt

Nu är jag tillbaka i Fröviiiii (som tågrösten säger)
Och jag är helt slut!, även fast vi bara har tagit det lugnt hos far mig, vilket var jätte skönt! 

 
HAHAHHA orkar inte hans humor 
 
pappaDu kanske vill göra något annat än att kolla tv? Jag har ett nytt spel som heter tryck och svart, det låter lite konstigt men det är kul! 
Jag- Ja! vi kan ju spela nu innan filmen? 
Pappa- Jag tror föresten inte att du vill det... Tror inte du tycker det är så kul. 
Jag-Vadå då? Jo kom igen! 
Pappa- Säkert? För det handlar om att du står där sen står jag brevid sen trycker du mig i magen och då kommer min höger Pang! Tryck och svart! 
 
Sen började han asgarva... 
 
hahahahah pappsen ♥
 
Efter det så tyckte han att han fortfarande var så kul, så när jag skulle gå ut från toaletten så frågade han
- Är du bra på stava? 
-Ja skapligt, vadå då?
 
Sen så låtsas-slog han mig i huvudet med en skidstav och började återigen asgarva! ;) HAHAH
 
 

Några utav alla filmer vi såg på våran filmhelg var:
  • Bad teacher 
  • real steel
  • Narnia 
  • någon häst film
  • Trassel
Och mer! 

 
 
 

Kommentarer
Anonym

2012-11-05 10:08:39

Ja jag har saknat dig fina du! <3

Svar: Du går på jb right ?
Moa Nyqvist


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0