Mitt föredetta jag skulle tycka mitt nuvarandre jag är dum i huvudet.

2012-11-27 - 16:56:32 → Allmänt

Jag tycker om fysik.Väldigt mycket. För jag förstår faktiskt nu, det är enkelt. Eller så är det bara viktor som är en stjärna på förklara! 
Jag har liksom blivit den här personen som tycker om när folk kallar en pluggis. Själv var jag förut slö som ett as och såfort någon gjorde läxan sa ja typ
- haha nörd. 
Vet inte vilket jag föredrar.. alltså förut hade jag roligare liv, men kan bero på att jag hade större utbud på umgänge och blandad klass mellan killar och tjejer. Men nu känns det som om jag har en ljus framtid men mörk nutid. 
livet är en gåta...
 
 
Höll på frysa ihjäl idag, jävla väder :(
och lite slask på det! 
 
lånad bild från okänd bloggare:


Kommentarer
Anonym

2012-11-27 17:56:28

är det till att börja få ett lite mer vuxet sätt att tänka min dotter?

Svar: kan vara så ja!
Moa Nyqvist


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0