Magen krampar av skratt

2012-11-08 - 17:01:52 → Allmänt

Hahahahahahah nyss på tåget så satt jag,papola och max där vid dörrarna för det var så proppat på tåget och så kollar jag till höger vid dörren och ser en väska sitta fastklämd mellan dörrarna och en frustrerad man bakom där ute, och han försökte ta isär dörrarna och allting HAHAHAHAHAH höll verkligen på dö! så jävla fuuult! 
Max och jag satt och fick typ ingen luft och papola bah- vad hände.....? 
sen förklara jag och då vart det ännu ett asgarv, HAHAHAH stackars människa
 
Nu i skolan ska vi göra en egen hemsida och det var från början tänkt att alla skulle göra ett spel som man presenterade på hemsidan, men engelska läraren sa att jag fick ta något annat, t.ex. en låt jag gjort och det blir perfekt! :) 
Jag ska försöka hitta en sida där man kan ha toner och musik i bakgrunden, hoppas det blir awesome iallafall! 
 
jag vill ha mörklila ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0