Jag vill ha en apa

2012-11-11 - 01:10:16 → Allmänt

Gårdagen, för 1h/10 minuter sedan alltså, så började det med att jag var på marieberg med jonas en liten stund och gick runt där, sen åkte vi hem och bestämde oss för att gå på bio "Taken 2", så vi ringde fruttis och linnea och sen stack vi iväg! 
SVIN BRA, allt jag säger! Hatar själv när folk spoilar något man vill se! ;) 
Nu orkar jag inte skriva speciellt mycket mer än att min högsta önskan (efter att kunna flyga) är att få en apa. Eller iallafall tillstånd från mamma till att ha en apa. 
 
Läste nyss lite om apor på en random sida där det var en person som undrade om man fick ha en egen "herr nilson" hemma hos sig och en annan kommentera:
 
-Nej jag tror att det är olagligt.
Tror inte att du skulle vilja ha en herr nilsson. Den apsorten kan vara ganska så aggressiv och jag har hört att herr nilsson inte var kul att göra filminspelningar med. Han kissade på pippi och var tydligen inte alls trevlig liten söt apa :)
 
HAHAHHAHA STACKARS PIPPI!
 
 
 
Nu sleepover med linnea! (gammal bild från lindemarken)
 
 
förut på marieberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0